پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
فضای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش امسال، نخبگانی است

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان:

فضای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش امسال، نخبگانی است

- 1402/09/12

حسینعلی اخلاقی گفت: تغییر فضای برگزاری، تصمیم بزرگی بود که توسط پارک علم و فناوری خراسان در رویداد بیست و چهارم اتخاذ شد تا در جریان آن، رویکرد نخبگانی حاکم بر نمایشگاه بتواند مسیر پیشرفت شرکت‌های حاضر را تسهیل کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان اظهار کرد: شاید برخی از بازدیدکنندگان این مطالبه را داشته باشند که از نظر جاذبه‌های بصری و ارائه محصولات هیجان‌انگیز و عامه‎پسند، جذابیت‌های کمتری نسبت به دوره گذشته پیدا کرده و رویکرد نخبگانی آن محسوس‌تر است. حقیقت هم البته همین است اما تغییر فضای برگزاری، تصمیم بزرگی بود که توسط پارک علم و فناوری خراسان در رویداد بیست و چهارم اتخاذ شد تا در جریان آن، رویکرد نخبگانی حاکم بر نمایشگاه بتواند مسیر پیشرفت شرکت‌های حاضر را تسهیل کند.

وی افزود: در ادوار گذشته اگرچه میزبان جمعیت بیشتری از بازدیدکنندگان از اقشار مختلف مردم بودیم و غرفه‌های نمایشگاه نیز محصولات جذاب بیشتری برای عرضه داشتند اما در انتهای رویداد این پرسش برای همه شرکت‌ها به وجود می‌آمد که برپایی نمایشگاه هفته پژوهش قرار است از اساس چه دستاوردی برای صاحبان واحدهای فناور داشته باشد. رویکرد نخبگانی نمایشگاه امسال، پاسخی شایسته به همین مطالبه است و به‌موازات تسهیل امکان حضور دانش آموزان برای شناسایی استعدادهای برتر، شرایطی ایجاد شده تا شرکت‌ها بتوانند با یکدیگر وارد تعامل شوند و بازدیدکنندگان تخصصی هم بتوانند به‌سادگی، راهکار خلاقانه و فناورانه چالش‌های مختلف خود را پیدا کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان با حضور بیش از 100 شرکت دانش‌بنیان در فضایی به وسعت بیش از هزار مترمربع برپاشده و از 9 تا 12 آذرماه، همه‌روزه از ساعت 10 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان است.

دانلود پیوست خبر حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.